Fragments no videoinstalācijas, veidotas Latvijas paviljonam 56. Venēcijas mākslas biennālē “ARMPIT”.
Skaņa: Andris Indāns, Jānis Šipkevics, Andris Eglītis, Rīgas Doma zēnu koris un RTU vīru koris “Gaudeamus”
Video, 2:20 min, 2015
Garāžu kooperatīva savrupais mikrokosmoss, kurā sociālekonomiskie apstākļi saplūduši ar privāto telpu, iemet atpakaļ sen pagājušā laikā. Vīri te ir kā šķūnīšu labirintos un rotaļu aizgrābtībā pazaudējušies puikas. Tomēr viņu ķimerēšanās ap motoriem vai pašizgudrotiem mehānismiem nav tik vien kā turpinājums no bērnībā skrūvētajiem konstruktoriem. Ne vienam vien tas ir reizē hobijs un izdzīvošanas metode ēnu ekonomikas zonā. Vaļasprieks kā pašekspluatācijas forma ir laika kapsula, kurā neoliberālisms ir ieslēdzis postindustriālā laikmeta proletariātu.
Videodarbā fiksēts kā Rīgas Doma zēnu kora un RTU vīru kora “Gaudeamus” dalībnieki izdzied īpaši radītu skaņu kompozīciju, kas ataino garāžas trokšņus.
Par māksliniekiem
Katrīna Neiburga absolvējusi Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļu, studējusi arī Zviedrijā. Veido instalācijas, video un gaismas projekcijas, scenogrāfiju un video operas un teātra iestudējumiem, kopš 2000. gada aktīvi piedalās izstādēs un festivālos Latvijā un ārzemēs. Pirmās “Purvīša balvas” ieguvēja (2009).
Andris Eglītis ieguvis maģistra grādu glezniecībā, no 2011. līdz 2013. gadam studējis Augstākajā mākslu institūtā HISK Gentē, Beļģijā. Dažādu nomināciju un balvu ieguvējs, arī trešās “Purvīša balvas” laureāts (2013).