31. augustā Sarkandaugavā kuratoru platforma Blind Carbon Copy (BCC) sadarbībā ar mākslinieku no Lielbritānijas Bahbaku Hašemi-Nežadu (Bahbak Hashemi-Nezhad) organizēja radošo darbnīcu, kurā tika izgudroti un pārbaudīti spēles noteikumi Sarkandaugavas izzināšanai. Piedāvājot jaunus nosacījumus publiskajai telpai, tika rasti alternatīvi rīcības, sadarbības un komunikācijas modeļi.
Vai spēļu un noteikumu radīšana var darboties kā izpētes ierocis, kas palīdz iegūt zināšanas? Vai varam apgūt jauno nevis mācoties, bet kļūstot par skolotājiem?
Bahbaks Hašemi-Nežads (UK) apguvis produktu dizainu Karaliskajā mākslas koledžā Londonā. Izveidojis savu studiju, kas darbojas dažādās jomās, īstenojot intervences un radot produktus – sākot ar fotogrāfijām, interjera un publisko telpu dizainu, mēbelēm un beidzot ar ēdienu un spēlēm. Viņa starpdisciplinārā prakse, aptverot laikmetīgo mākslu un arhitektūru, bieži ir saistīta ar dizaina sociālo funkciju gan mājās, gan pilsētvidē. Bahbaks ir pasniedzējs Karaliskās mākslas koledžā, Centrālā Sv. Mārtina mākslas un dizaina koledžā, kā arī Kingstonas Universitātē. Viņa pēdējie projekti: Penfolds Cupboard (The Showroom, 2013), The Possibility Forum (The Centre for Possible Studies, Serpentine Gallery, 2013), Zoo-Topia (London Festival of Architecture, 2012). http://www.bh-n.com/
Blind Carbon Copy (BCC) ir platforma un tīklojums, kuru radījušas kuratores Maija Rudovska (LV) un Juste Kostikovaite (LT/UK). BCC nosaukums atvasināts no idejas par noklusētās vai semi-noslēpumainās informācijas pārsūtīšanu ar e-pastu starpniecību, apzīmējot to kā bcc – informācija tiek izplatīta, taču fakts par ko, paliek slēpts. http://www.blindcarboncopy.org/
Darbnīcas rezultāti tika prezentēti 14. septembrī intervences „Occupy Sarkandaugava” ietvaros.