en

Programma

Lasīt vairāk

Baltā Nakts


KABIRA KĀRTERA (ASV) PERFORMANCE "I-X"


10 stundu garumā tika īstenota 10 ciklu performance, tās laikā mākslinieks sajauca fiziskās un akustiskās ķermeņa, arhitektūras un skaņas robežas.

Kabirs Kārters ir performanču, instalāciju un skaņu mākslinieks no Ņujorkas. Viņš rada ilglaicīgas performances, pētot privātu un publisku telpu arhitektūras un akustikas fiziskos un emocionālos efektus.


"SIA VISIBLE SOLUTIONS" PRODUKTU PREZENTĀCIJAS PERFORMANCE (IGAUNIJA)


"Tu vari uzdurties mūsu preču prezentācijām izstāžu zālēs, tirdzniecības centros, stacijās vai pastaigājoties. Katra prezentācija ilgst aptuveni divas stundas, tās laikā mēs atkārtojam septiņas minūtes garu tekstu, lai pārdotu savus produktus. Nāc un apskati! Apskati un nopērc!"


MĀRTIŅA ROĶA (LATVIJA) AUDIOVIZUĀLS PRIEKŠNESUMS


Ap 40 minūšu garā 8 kanālu performance bija estetizēti psihoakustiski un optiski pētījumi, lai radītu kompleksu audiovizuālo kompozīciju, atsedzot mehānismus, kas ietekmē cilvēka laika un telpas uztveri.

Mārtiņš Roķis eksperimentē ar skaņu dažādos kontekstos un formās, uzstājoties eksperimentālās mūzikas koncertos, veidojot instalācijas un kompozīcijas multikanālu skaņu sistēmām. Viņa interešu priekšplānā atrodas cilvēka uztveres robežas, ķermeņa un telpas attiecības.


RUBENSA PATIŅJO AKA PATO (SPĀNIJA/VĀCIJA) PERFORMANCE "NOU LIQUID MARBLE"


Telpai pielāgota performance, kas bija balstīta audiovizuālu norišu sērijā – dažādās telpas vietās tiek radītas elektroniskas tonalitātes, kuras sadala telpa un vienlaicīgas projekcijas uz TV ekrāniem.

Rubenss Patiņjo strādā audiovizuālo mediju un datormūzikas jomā. Savos darbos viņš pievēršas sintētiski radītas skaņas telpiskajiem aspektiem, vienlaikus hibrīdā teritorijā savienojot agrīnās elektroniskās mūzikas, algoritmisku kompozīciju un 20. gadsimta mākslas virzienu elementus.


LĪ GEMBLS UN DEIVS GESKARTS (LIELBRITĀNIJA)


Abi autori veido audiovizuālu apvienību: Lī Gembls rada mūziku, ko mēdz salīdzināt ar rūpīgi veidotu kolāžu, kas klausītāju ievelk detaļu un fragmentu sintēzes jūrā, atklājot dekonstruētus reiva un jungle elementus un eksperimentālus abstrakciju tuvplānus. To papildina Deiva Geskarta videodarbi, kuros viņš savieno attēla racionālo kārtību un stila tīrību ar drosmīgām tēlu un citātu kombinācijām.

Izmantojot digitālās sintēzes metodes, kuras attīsta tālākas disfigurācijas un rekonfigurācijas, tiek radīta materiāla konfigurācija (ex nihilo). Gan tagadējie, gan pagātnes mūzikas rēgi, pseidozinātnes un tēlnieciskās ietekmes tiek pasludinātas par jaunām materiālām abstrakcijām, kas radītas uz digitāla balta audekla.